שלב ראשון - צילום מקצועי ע"י צלם + סרטון שלב השני - בניית תוכנית שיווק יעודית שלב שלישי - תמחור נכון של הבית שלב רביעי - הוצאות נסח טאבו לוודא תקינות
פרסום ב- 16 ערוצי פירסום שונים כגון יד , הומלי , מדלן , יד 2 , טיטוק , פייסבוק , גוגל , שילוט , פרסום ממומן ,
סינון קפדני של לקוחות והפיכת פונים לקונים , ע"י שיחת אפיון מדוייקת ודגש על אישור עקרוני , תקציב , פינוי מבוקש , בדיקת הון עצמי , זיקה לאזור , בדיקת בשלות הלקוח.
ברגע שלקוח מביע נכונות , נפגשים להצעת מחיר , בניית לוח תשלומים בהתאם לדרישת המוכר + פינוי מבוקש , ניהול משא ומתן ניטרלי כדי למקסם את המחיר ולספק את רצון הלקוח.
תקופה שבין הצעת מחיר לחוזה מאוד קריטית שבה עבודתו של המתווך נמדדת , בכך שהוא שומר שהעסקה תצא לפועל בגלל גורמים חיצונים , תיאום מועד החתימה מול הגורמים הרלונטים